Українська
  • Ваш кошик порожній!

ВИШИВКА

There are no products to list in this tag.

ВИШИВКА

Вишивка

З давніх часів люди вигадували безліч способів прикрас для одягу. Одним з таких, що залишається популярним і донині, є вишивка. Речі з візерунками ручної роботи може дозволити собі далеко не кожен, тому на допомогу приходять сучасні технології, що знижують вартість в рази, збільшуючи швидкість виробництва. Одяг з подібним малюнком тільки підкреслить вишуканий смак її власника. Тому серед усіх методів нанесення зображень на тканини багато хто віддає перевагу саме цьому методу.

Хоча машинна вишивка і не відноситься до різновидів друку, вона на порядок довговічніша та стійкіша до зовнішніх впливів, ніж та ж шовкографія. Адже кольорові нитки не злиняють та не відклеюється після прання. До того ж на оксамитові, ворсисті, махрові і інші подібні до них текстильні вироби по-іншому візерунок не нанесеш. Взагалі, тут підходять будь-які типи тканин.

Область застосування даного методу не обмежується сувенірною продукцією. Так, вишивка логотипу на одязі вказує на серйозність компанії та сприяє популяризації її бренду. Та й сама технологія виготовлення натякає на серійне тиражування, тому перевагу йому віддають корпоративні клієнти.

До основного недоліку можна віднести дорожнечу виробництва і його складність на попередніх етапах. Спочатку професійний дизайнер переводить картинку в векторний формат, а потім програмує швейний верстат. До того ж перед запуском партії доводиться відшивати пробний зразок, щоб усунути можливі недоліки. Тому одиничні екземпляри замовляти невигідно.

Так, методом машинної вишивки неможливо домогтися такої точності промальовування зображення, як, наприклад, прямим друком. Написи на логотипі будуть виглядати недостатньо гладко, а від дрібних деталей малюнка доведеться відмовитися через неможливість їх відтворення. Але все ж багато хто вважає, що брендована цим способом одежа виглядає ефектніше, а вишиті ілюстрації - яскравіше.